Kalas fest

I går var det lördag, Tom åkte hem och jag åkte på förfest hos Tres, där många fina flickor från klassen och parallelklasserna fanns med. Hade det kul även om det blev lite jobbigt där ett tag efter ett samtal...
Idet bjöd på mycket folk och härlig dans. Kvällen avslutades dansande med tävlingsmekanikerna. :)
Vi struntade i efterfest eftersom vi hade skjuts just då det stängde, Kajsa körde hem mig i en GUL Polo! Gissa om bluberriy:t var glad att få en kompis på parkeringen en sväng? Haha! ;-)

Idag har jag faktiskt suttit med matte en bra stund så det får bli vila för idag. Blev även en nice kycklingsallad från La Strada till middag, ostig och goood.
Nu tänkte jag hoppa i duschen och se om jag kanske kan få den svarta färgen lite mildare. För alla er som inte var på förfest så panik tonade jag mitt hår igår tjugo minuter innan min "taxi" skulle anlända. Resultatet såg bra ut igår, får se hur det blir efter duchen.

Saknar min söööötnos mega massa mycket!  <3

Tack för en kul kväll igår flickor! <3

Kommentarer
Postat av: Lollo

Skitkul kväll igår (:

2009-01-25 @ 19:19:02
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0