Inte länge kvar nu...

Idag tog jag tag i Rom guide häftet och insåg än en gång att det inte alls är länge kvar tills vi åker nu! Och när jag läste igenom det jag ska berätta om för de andra så fick jag panik, vad fan har jag skrivit om? Shit pommesfrittes... Sydvästra hörnet, vart hittar man sydväst bara sådär? Nej, jag får lugna ner mig lite även om mina tankar är i Rom det mesta av dagarna, jag ser verkligen fram emot det.

Det är frost ute, det är iskallt och jag har bara med leggings och tunikor i mängder, smart drag fröken Larsson.
Men i morgon fyller Toms pappa år så då är vi bjudna på kalas, tur att nyårsblåsan är nerpackad!

Två dagar in på det nya året och jag är ohälosammare än någonsin... Men som sagt var, allt börjar efter den efterlångtade romresan. ;-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0