Fullbokad

Mattehjälpen gick väl sådär idag, Keck var inte där... Sen blev det middag med tjejsorna på La Strada och därefter på kalas hos bonuskusinen. Nu slappar jag framför Top Model och känner lite agg mot vissa av tjejerna!
Jag har även blivit bokad som Chaufför på norska rallyt, även om det är studentfest. Men det passade så bra så jag är hemma i tid ändå. :-D  Och lite extra i plånboken kanske det också blir. ^^


I morgon är det sovmorgon. NICE. Men jag tänkte ändå gå upp i tid och plugga lite mer matte.


Out.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hatar torsdagslektionen som vi har. Idag hade vi lektion en kvart. KUL.

2009-01-29 @ 09:11:42
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0