Friday night

Nu är vi hemma efter en otroligt rolig spelkväll hemma hos Jonas och Bea! De har inskaffat ett frågespel till PS3 som heter typ Buzz eller något liknande, trevligt sälskap vilket inte kan bli bättre.
I morgon blir det sädning, pluggande och utgång på kvällen med stjärngänget vilket givetvis också kommer bli kalas nice.

Idag kändes det ändå tråkigt i skolan då en person var nere och ledsen. Det finns inget värre än när någon är ledsen tycker jag, därför att jag kort och gott inte vet hur jag ska uttrycka mig. Varför är allt så mycket lättare att skriva? Det blir som en helt annan värld för hjärnan, man skriver verkligen ner precis som man känner, saker man aldrig skulle kunna säga öga mot öga.
 
Ibland är kärlek bara skit, det gör mer skada än nytta i vissa fall (av egen erfarenhet), men är man bara nog stark så löser sig det mesta. Man måste tro på sig själv och veta att det är okej att älta det som hänt, inte för alltid, men att man låter saker och ting ha sin tid innan man bestämmer sig för att ta nästa steg och gå vidare. Be strong.

Med dessa sanna ord avslutar jag denna fredag och ser fram emot långledigheten som varar fram tills tisdag.
Ta hand om er där ute och tro alltid på er själva.

(Blev ett bra självkänsla inlägg det här... ibland slumpar det sig. )

Kommentarer
Postat av: L

tack <3 Vet du? Det känns redan bättre idag och jag kommit redan ett steg längre fram på vägen (:

2009-01-17 @ 14:39:37
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0