Förvirrad

Just nu är vi i Norge, resvägen hit var lång och jobbig då Toms bil inte alls är lämpad för långkörning... Men nu är vi här och jag trodde jag fått med allt från Tom så jag bara kunde hoppa på tåget på söndag, men nu har jag kommit fram till att digital kameran och mitt silver schampo är kvar hos Tom, vilket jag behöver med mig till Rom! Så vi får se hur vi passar i hop det med tåget på söndag.

Kan knappt fatta att jag åker snart, eller vi. Tycker verkligen det ska bli jätte kul, men har samtidigt tagit åt mig av alla skräck senarion som latin läraren predikat om. Med tunnelbana och buss och så, skulle verkligen få panik om jag blev kvar själv på nån station och ska försöka hitta rätt helt själv... I efterhand har jag även funderat på att kanske göra mig mörk inför resan, eftersom italienare tycker om nordiska tjejer, men samtidigt. Jag vill ju inte behöva ändra på mig inför en resa i en vecka jag trivs ju så bra med den hårfärg jag har nu, så det får vara så här nu,italienarna ska ju inte få styra mitt liv? :-P

Nej, nu ska vi fortsätta se på film, Last King of Scotland. Kanon bra film! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0