Förtjänad ledighet

Idag har allt gått så mycket lättare, kanske för att naturprovet är över och att jag faktiskt har en liten tanke som säger att det gick kanon bra? Jag vet inte. Men jag tog mig en välförtjänt fika förut med min tremänning, det var nice. Varenda muskel i kroppen är verkligen avslappnad, skönt.
   Jag har bara tyskan kvar att göra sen, plugga lite glosor också. Sen funderar jag på¨att dra och köpa lite hårfärg igen? Det ser urtvättat ut i rätt ljus, vilket inte är sååååå rockigt inför lördagens utgång.

I morgon ska jag hinna med mycket. Städa, hälsa på farmor som firar sin födelsedag, ringa på sommarjobb och hämta lillebror och älsklingen. Sen börjar den intressanta helgen ensamma. Ska vi slå vad att lillebror kommer vara jobbigast i världen och totalvägra att hjälpa till? I guess...

Men vi säger la så, så länge.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0