Förgäves?

Nu har jag kört ett litet eget hemma pass så antar det blir träningsvärk i framför allt rygg och mage i morgon! Lagomt nice att vara halvt överkörd i kroppen till 2h naturprovet... Men det får gå, jag ska ju inte simma i morgon utan gå ut och ta en lång funderande promenad.

Jag har verkligen kämpat med naturen, jag kan verkligen inte minnas när jag senast satt så här länge varje dag/kväll för att träna till ett prov. Idag var det längst men frågan är ju hur mycket som fastnade? Frågorna i boken fixar jag, så vad är jag rädd för? Jo, att det kommer bli en blackout, precis som på det där jävla delprovet i matte då jag vände och vred på allt som gick för att försöka få ett bra svar?

Det här naturprovet känns så viktigt och på kuppen så har jag blivit perfektionist. Jag har aldrig pressat mig själv så hårt som jag kommer göra fram tills sportlovet och om det här bara är början? Hur kommer då inte min kropp och mitt huvud vara om två veckor? Livlöst. Kanske det är värt det?

När jag stänger dörren till infosalen bakom mig i morgon så kommer jag flyga. Stenar kommer rasa från mina axlar.
Hade tänkt peppa mig själ efter allt pluggande med ett bad. Tror ni inte mamma pajjar avloppet så det blir helt tätt? Jo, precis så var det så jag fick försöka duscha utan att få vattnet att rinna överdrivet snabbt mot avloppshålet. >.<

I morgon har jag sovmorgon och jag tänker verkligen utnyttja den till TUSEN! Ska bli så otroligt skööööööööööönt, därför ska jag lägga mig nu.

Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0