Ensamma hemma helg

Mor och far drog till huvudstaden idag för att spana in MC mässan i morgon. Fick sms förut att de ätit en god middag och skulle gå på bio, Australia! En av de tusen filmer jag gäna skulle vilja se, får ju höra på söndag om den var värd pengarna.  När föräldrarna är borta så är det lillebror och jag som sköter hemmet. Elda, laga mat och plocka undan. Hittills har det inte blivit krig vilket jag tackar för.

Tom kom hit idag och lillebror ska ha en kompis här under helgen, killen hade med Guitar Hero Worl Tour. Så vi har alla nördat oss med det i några timmar och nu är det dags igen hör jag! ^^

I morgon blir det partaj med sötnötar till flickor. Det kommer bli kul, speciellt om jag blir lika kalas som på tentafesten! :D

Nej, nu ska vi nörda oss ropar de! Nicig fredag dear readers. =)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Du, Australia är helt klart sevärd!! Det är en riktigt bra film =) Puss puss

2009-01-23 @ 23:13:37
Postat av: Lollo

Haha, mina föräldrar har varnat mig att blanda bra och inte ha för mycket sprit i för risken är då att man hamnar på bordet och dansar. Men WTF det är väl där vi ska vara? ;)

2009-01-24 @ 15:08:00
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0