Borde inte...

Usch, nu vill jag bara piska mig själv gul och blå! Varför sitter jag och bloggar egentligen när den fula gröna mappen med ännu fulare naturgrejor ligger här bredvid mig och väntar på att jag ska öppna skiten? Men jag antar att det kliar allt för mycket i fingrarna just nu.

Min natt var hemsk, kanske för att jag somnade efter tre tiden och hade en gnagande råtta som försökte gnaga sig in i mitt rum? Bläääääää. Jag hatar gamla hus och jag hatar vintern. Råttorna smyger sig in i väggar och golv och snön som så fint har lagt sig på marken nu övergått i nån äcklig sörja som gör mig dyngvåt om fötterna.

Nej, jag är inte possitiv. Matten gnager hål på min hjärna samtidigt som latin uppgiften, latin läxan, tyska inarbetningen, tyska glosor och snart ett tyskprov vill ha mi uppmärksamhet. Ni kan knappt ana hur mycket jag längtar tills den här perioden är över. För det här är INTE roligt.

Nästa period kommer dagarna att bli kortare så jag hinner njuta lite i vårsolen och jag kommer även börja flytta in lite små ting till min älskling. För vi kommer ju bli sambos till sommaren, eller efter sommaren kanske mer exakt då vi verkligen kommer bo inpå varandra.

Nej, då ska jag försöka göra nått vettigt med den där fula gröna mappen då. >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0