Balklänningen är bestämd!

Äntligen säger jag bara, nu har jag fixat en balklänning, fixat skor (tror jag) plus att jag fick en matchande väska till klänningen! Och håruppsättning och allt sånt är redan bokat, ett steg närmare? Yes.
Klänningen är tvärt emot vad jag trott. Istället för en röd vacker klänning utan axelband så blev det en blåaktig halter-neck modell med fina glittriga stenar och blommor, HELT UNDERBAR! Så framöver ska jag hämta den när den är färdig med allt pyssel de skulle fixa. =) 

Förövrigt så har jag shoppat som en idiot idag på det sista av rean som var kvar. Hittade massa saker nu när affärerna var halvtomma, Ich mag Montags! En ny tunika, en kofta och en snygg svart "jack" modell samt massa annat grejs till rummet och några neccesärer. Sammanlagt spenderade jag kanske 200 kr om ens det på allting! Åt även världens godaste Caecar sallad på ett mysigt lunchställe som ligger i en gränd, den godaste jag ätit någonsin.

Mamma och jag har sprungit runt i affärerna i ganska exakt 9 timmar så mina tår på husbils foten är fina som prinskorvar nu. Ska bli härligt med en dusch snart.

Btw, hur ska jag göra med mitt hår? Nya slingor och bli ljusare? Eller i med mer toning och förbli mörk ett bra tag framöver?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var verkligen fynd! =D Jag handlade också lite saker på rean i Nyköping, fast - trots rean - så var det väl inte så överdrivet billigt, men lite billiagre iaf ;)



Vad roligt att fick tag på en klänning. Om du sörjer en kvätt över den vinröda, så kan du ju alltid tänka på att den blåa antagligen kommer matcha min klänning bättre ;D Du är ju min kavaljer på balen jöö ;P

ses imorgon !

2009-01-19 @ 20:58:48
URL: http://korni.blogg.se/
Postat av: L

Köpte du den på klädestjänst eller? :) En vit kuvertväska var det va som du fick med? :P

2009-01-20 @ 18:36:48
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0