Änglamark

Efter att jag pöntat mitt hår lite på senaste tiden med två toningssatset på bara två dagar så utvecklade min hårbotten en möjlig reaktion mot toningsblandningen. Det har kliat som i helvetet och jag har haft utslag i hela huvudet nästan... Men idag inhandlade jag Head and Shoulders schampo mot extra torr hårbotten och köpte ett Änglamark balsam till. Ni vet Änglamark som är miljövänligt och stödjer Astma och Allergi förbundet, det luktade ingenting men var otroligt bra!

Så faktum är att det inte kliar alls så mycket nu som förut, ett bra köp helt enkelt, även om håret inte luktar någonting alls typ.

Nu tänkte jag plocka i hop det sista av alla prylarna som ligger utspridda på mitt gamla trägolv, sen ska jag lägga mig isängen och läsa igenom lite av naturen sen sooooova. För jag har sovmorgon i morgon. =) Niiiiiiiiice!

Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0