What a wonderful day

Vilken härlig dag, jag har verkligen njutit hela dagen! Har myst massor med min älskling, ätit jätte god mat, fikat med Henrik, Bea och Jonas och slutligen nu sett på film med Tom. Har även gjort nästan hela C-kursprovet (ett gammalt som man anväder att  träna på) och det gick fantastiskt bra! Jag har inte ens gjort klart det och ligger redan på G, vet ni vilken underbart skön känsla det är eller?!! Så i morgon ska jag göra klart resten, kolla igenom logaritmer och e samt repetera symetrilinjen som blivit gömd av all derivata på kapitel 3.

Egentligen borde jag sova för länge sen eftersom klockan ringe 05.25 i morgon. Men det hinns.
Imorgon ska jag även skriva ut latin arbetet och skriva ut bilden, sista stund!
Äntligen känner jag mig lugnad inför provet. Hoppas bara det blir ett lätt prov, I CAN FIX IT!


Vilket flummigt inlägg, men jag är bara så jävla glad, lycklig och lättnad så ni vet inte!

OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0