Vilket kalas!

Igår kom svärmor och 11 till på besök eller snarare förfest efter hockeyn. Om jag ska vara ärlig så var jag lite skeptisk till en början, 12 främmande människor på fest i lilla vardagsrummet, men de anlände och vi hade det SUPER kul. Dessutom lärde jag känna "släkt-släkten" bättre och fick reda på små hemlisar som faderskap hos en av dem!

Men ut kom jag inte denna gång heller. Mega super duper trött redan innan tolv och deckade direkt i sängen när de andra drog till Harrys. Rätt skönt, det är ju över 20 där och om jag inte kommit in så hade det varit dryg att behöva dra bussen hem. Dessutom sparade jag 80 spänn vilket var bra eftersom det inte är extra-money i plånboken nu.

Trött som fan är jag, men lyckades ändå ta en promeix till affären och tillbaka. Snart food time, hungrar ihjäl!

Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0