Tröööööttast

Blä bubblan vad trött jag är. Känner mig helt tjock i huvudet och magen känns konstig... Tom har xbox tid nu, vilket innebär att han kan spela xbox en viss tid om vi ser den film jag vill se ikväll! Vilket blir Bridget Jones, love!
Ett rätt bra system tycker jag då hans ena tv pajat och min inte anländer förrän efter studenten.

I morgon drar jag hemmåt, tisdag ska spenderas hos min kära tyske läkare som ska göra klart allt angående foten som sedan ska in till gubbens försäkringsbolag, kanske hinner med en fika med kusilini Emil och moster. Sen ska balklänningen fixas, ner o prova med skor plus shopping med mami och Caecar sallad till lunch i gränden. Sen plugga på diverse grejer som behövs.

Men främst så ska jag sova, sova, sova och sova. Min kropp tar verkligen igen sig nu, rehab lov är wonderful!

Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0