Sjukling

Idag är jag hemma, jag blir inte så mycket bättre så jag kan lika gärna vara hemma och försöka bli frisk.
Jag kan informera om att sommarvikariatet har gått framåt, hittade en passande annons nu som jag skrivit mail på och hoppas få komma på en intervju! Platschefen var på sammanträde tills Torsdag så hon får en finger i röven nu av mig så jag fick helt enkelt ta saken i egna händer, brukar ju bli bäst så.

I natt drömde jag igen att det var panik på studenten, på studentdagen hade vi inget flak, IGEN! Gud, vi måste verkligen ta tag i det där så att jag slipper ha mardrömmar om att det blir skit... Jag längtar, jag har faktiskt ingen ångest inför de kommande månaderna, fast iofs så är det ju bara Februari, kanske blir jobbigare längre fram.

Jag tänkte även informera er om vad vi har fram till sportlovet (ifall ni tycker jag klagar rööööv), det är v.6 nu och v.8 fredag slutar vi:
-Tyskprov (nationellt förberedande) +glosförhör Tors.
-Mattedag fre.
-Latin redovisning om fördjupning i konst
-Matte C kursprov
-Latin glosor ca:50 st
-Latin prov (kunskap om Rom)


Prov, prov, prov, prov. JAG BLIR TOKIG.  Latinet har ju övertaget, oväntat. Or not.
Som Sandra sa, den där provregeln har slutat existera.

Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0