Seriöst - sjuk

Snälla Tres körde hem mig förut, eftersom jag inte hade bil idag och slutat för länge sedan, tack. :)
Helgen har som sagt varit underbart kul och mysig, me like min svärfamilj! Men allt är inte lika happy idag... Halsen är tjock, näsan är tätt och huvudet bankar som hell, trodde faktiskt att det skulle gå över snart, men det verkar det ju inte göra.

Därför bestämde jag mig nu, då jag kom hem, att inte gå på svenskan som hålls mellan två och tre. Jag kryper ner under täcket med varmt te med förkylningshonung och matteboken. Jag har sjukanmält mig, - för jag är ju sjuk.

Just det, något överaskande, så var enhetschefen för det jobb jag söker, på sammanträde idag igen. Två veckor med sammanträde i stort sett varje dag... Jobbet ser ju bara fööööör mörkt ut. Men mitt i mörkret finns det ändå ett ljus, jag har skrivit upp två jobb om det här skulle gå åt skogen, eller ett under sommaren och sedan ett efter, så hopplöst är det kanske inte?

Nu ska jag iaf vila, ska bli underbart skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0