RALLY

Jag är riktigt jäva trött just nu, kanske för att kroppen inte hunnit ta gen sig ordentligt efter gårdagen, då rally stod på schemat. 05.20 ringde klockan, upp och hoppa! Packade allt, plockae på alla kläder, matsäck ner i ryggsäck, hämta upp folk sen bar det av mot Arvika trakterna. Som vanligt i bilen kom alla på att de glömmt något, men ingen återvändo.

Eftersom vår andra bil körde omvägen till Arvika istället för Torsby så fick vi vänta i en timme i Kongsvinger. När de andra äntligen kom så skyndade vi mot sträckan och parkeringen, där Toms bil givetvis körde fast. Baktung med öl och sprit som bilen var så fick pojkarna snällt butta på. ^^
Vi fick ta många turer in till centrum, vi chaufförer. Kaffe var kvar hemma i Torsby, blanddricka och sen skulle vi köra 3 främmande normänn till hotellet, 300 nok rikare! (Y)

Men än var inte det roliga över. Stannade i öltältet i Kongsvinger, sen hem mot byn i mörkret. Då lägger Toms enda halvljus på bilen av så jag fick blända varenda stackare, högtalarna sprack och alkisarna spelad högre och högre så jag känner mig anigen bakis i huvudet idag. Väl hemma hos Kihlgren där festen hölls blev det panik. Allting var borta för alla.
Mobiler, plånböcker, nycklar, vantar, mössor ALLT. Och givetvis det enda som mamma ville att jag skulle ha med hem tillbaka: Underläggen.

Idag var de fortfaande borta, Erik spärrade sina kort för att sedan hitta sin plånbok i någon annans ryggsäck. Men mössan hittade han på norskagränsen, där de hade paus på vägen hem. HAHA och mina underlag kom hem! ^^

Nu saknas bara några nycklar. Annars är allt frid och fröjd.

Nervös inför matteprovet också, de gick ju bra för dem jag hört om! GRATTIS!

Nu ska jag vila, plugga Latin och sen handla och äta på BK. Bakis på musik och eldrök? Not nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0