Nu är det seriöst

När jag kom hem från skolan så låg det hus kataloger utspritt över hela matbordet, så jag antar att mina föräldrar har bestämt sig för att det är dags att gå vidare eller  dags för renovering. Skulle verkligen tycka om en ny plats att kalla sitt "hem" för, men samtidigt så känns det lite sådär att inte få komma tillbaka hit där man växte upp. Vi får se hur det blir,  men jag hoppas nog på en förändring.  

Övrigt i kväll så har jag inte gjort något speciellt. Haft vänner från Holland på besök så det blev god mat. Sen har jag stått i en halvtimmes kö på Toria då hela världen verkar ha sportlov och kortapparaterna vägrade givetvis ta alla norska kort. >.<

I morgon blir det innebandy för bror, buss resa till älsklingen sen utgång med tjocka släkten från Norway! Kuligt. :)
Dessutom har jag kommit in i träningsfas nu, hoppas på att vågen visar minus nästa gång jag råkar hamna vid nån som har en.



VÄLKOMMEN SPORTLOVET!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det kommer kännad tomt..

2009-02-20 @ 16:31:51
Postat av: micha

ska ni flytta??????

2009-02-23 @ 05:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0