Norge time

Igår anlände jag till Karlstad i min lille nytvättade Polo. Efter att tvingas ligga bakom en stor timmerbil nästan hela vägen med super kassa vindrutetorkare och en omkörning av en saltbil som kastade på lite extra rostskit så såg min nytvättade bil inte alls fin ut längre, suck. Omtvättning på måndag I guss...

Tog med Bea till Bergvik där jag köpte en resväska och lämnade tillbaka något mamma köpt dagen innan. Sen åkte vi till Em's outlet lager och kikade. Sen tog jag en promenad och sedan åkte vi alla fyra (Tom, Bea, Jonas och jag) på gratis Bio med tillhörande Popcorn och dricka! Slamdog milionear (komer ite ihåg hur det stavas) men den var väldigt bra, rekomenderas! Trevligt sällskap gör också det hela vääldigt bra. =)

Men nu ska jag till tvättstugan och tvätta. Wiho vad kul... or not.

Pussiluss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0