Lyckorus!

Religionsbetygen är satta och jag blev förvånande glad över det betyg jag fick! Hade faktiskt inte väntat mig det betyget jag fick då mina prov inte varit helt fullpoäng, men antagligen gick grupparbetet (redovisning och frågeställning) och fördjupningsarbetet bra så det kunde vägas upp. Så jag är riktigt jävla glad just nu!

Det behövs så lite för att man ska bli glad och det behövs verkligen lite glädje nu när det är så äckligt mycket i skolan. Bara för att matten känns någolunda bra just nu, så behöver inte provet gå bra. Men jag kommer klara det.

Dagens tips är att intala sig själv att man kan klara det som till en början var omöjligt. Intala dig att du klarar det, det höjer självförtroendet jätte mkt. Har verkligen funkat för mig i detta mattepluggande!

Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0