Lugn och ro

Jag tog en paus från matte pluggandet, jag behöver hjälp med några saker och jag orkade inte ens försöka att leta efter svaret, som för den delen uppenbarligen inte fanns! Så jag tog en välförtjänt paus med avokado, ostkex och en stor kopp te och fick lugna mitt psyke och själ med Dr. Phils psykologiska ord. Innan det så såg jag slutet på en film som handlade om två föräldrar som fick ett förtidigt fött barn som sedan dog, jag grät.

Jag har även funderat hur vi ska fixa till det i lägenheten till sommaren, jag har ju gjort lite små planer, men vet inte riktigt hur jag ska få Tom intresserade av dem. Jag vet ju vilket liv det blir om man vill fixa lite i hans lägenhet. :P Kanske han lugnar ner sig nu när vi ändå ska bo tillsammans.

Nu blir det lite översikt i matte-jävla-boken. Det är min favoritbok, eller, man skulle lätt kunna tro det när det ligger nedanför sängen 24/7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0