Lovely evening

Idag är vi hos Svigefar med familj, har haft en jätte bra dag! Fått bytt vindrutetorkarna, haft radiostyrdbils tävling på hemmagjord bana och sett lite film. Nu har vi precis avnjutit en underbar middag med mycket skratt pga roliga historier och pinsamma ögonblick. Strax blir det pokerspelande, en liten tradition. Hoppas på vinst då alla lägger 20:- i potten!

Jag är så otroligt lyckligt lottat över att ha en sån fin svärfamilj, dessutom får jag ju dubbelt då föräldrarna inte bor tillsammans utan har egen familj på varsitt håll. Så otroligt tacksam.
Men mitt uppe i all lycka så läste jag S's blogg om framtiden och för första gången känner jag ångest. Vad ska jag göra efter sommarjobbet? Vad händer, jag vill resa världen runt samtidigt som jag vill tjäna pengar och leva ett liv som sambo med en av de underbaraste människorna jag vet. Allt är kaos och just nu vet jag ingenting.


The show must go on. But how?

Kommentarer
Postat av: Sandra svarar

Åh tack =) På något sätt känner jag att måste få besöka USA, vare sig det blir en vanlig resa eller för jobb/studier =)



Jag hoppas verkligen att vi kommer att hålla kontakten <3 Det som känns så tråkigt är att alla kommer bli så utspridda efter studenten, men som sagt, Torsby finns alltid kvar och bara för att vi är utspridda på lite olika håll och kanter i Sverige så behöver inte det betyda att vi slutar att umgås! Du betyder jättemycket för mig med <3 :)

2009-03-01 @ 20:04:11
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0