hektiska dagar

Sedan i Tisdags har jag, Elin och Sandra tillbringat 9 timmar på att göra en film på 15 minuter till vår Romerska afton. Så mitt sociala liv har väl inte börjat riktigt än kan jag påstå. Men filmen blev bra och jag är nöjd med den, hoppas bara vår lärare tycker det samma.

Igår fixade jag topparna hos min frisör som även ska fixa min baluppsättning. Hon har massa bra idéer så jag tror att jag kommer att bli väldigt nöjd. Annars så är det snart lov och jag fick nyss reda på att vi har Naturprov strax efter lovet så inte direkt slappislov.

Ikväll blir det då romerskafton med italiensk mat och en film om vår resa, soft och mysigt!

Out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej du!

2009-02-19 @ 14:46:33
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0