Fullt ös, medvetslös

Mor och jag drog till karlstad idag, bokrean skulle kollas in, min balklänning skulle provas med skor och massa mera. Har haft en fulldag helt enkelt och jag som menade att åka tillbaka till K-d till sjukling Tom fick avstå då det är super tjock dimma och jag vill inte ut och åka nu på kvällen i dimma med mitt lilla blåa bär utan dimmljus. Var nog svårt att köra med volvon som har dimmljus.  Så jag får åka i morgon istället och har förhoppningsvis hunnit byta vindrutetorkarna.

Shoppade inte så mkt idag, rätt svår med sådan kass ekonomi som jag har för tillfället, nice med studiebidrag inom en snar framtid. Fick med mig en tunika och te till lägenheten, sen fick jag strumpbyxor, smycken, en väska från Myrorna och ett skärp av mamma. Det var mycket snällt och jag är glad att jag sparade några slantar idag.

Nu, väl hemma skulle jag kolla hur mitt saldo låg till på nordea.se. Men ofc, koden är spärrad av någon anledning(!) Så blir väl ett bankbesök innan riden till k-d i morrn.

Nu är jag trött och min fot är fet igen. Blääää.
Saknar min beeeeeeebis! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Förresten, kom att tänka på att ni hamnade tvärs över handikappsparkeringen... Lite Sunes Sommar takter där ;D

2009-02-26 @ 19:24:58
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0