Ett steg närmare!

Idag har det varit en tuff dag, kanske för att fötterna är helt körda efter skridskoåkningen och huvudet värker som hell. Men Tyskprovet gick nog bra och naturprovet gick också bra men det bästa av allt är att jag är kallad på intervju till ett jobb i k-d. =) Nu känns det ändå som att det finns härliga hopp inför sommaren.

I morgon är vi lediga, vilket inte jag är. Jag ska plugga massa matte och sen äta ute på kvällningen. Älsklingen kommer också så det jämnar ut sig. Tråkig matte mot sötnosen. ;)
Sen kan jag rekomendera en helt underbar låt som jag säkert inte hört på över ett år, Cranberries med låten Zombie. Jag får aldrig nog av den pärllåten!

Kan ju tipsa om fler braiga låtar som står på listan för mig just nu gamla och uttjatade ;) :
The Cranberries - Zombie
A Camp- Stronger than Jesus
The Killers- Human (still good as hell!)
The Killers- I've got soul
Carly Simon- You are so vain
Britney Spears- Circus
Lady Gaga- Pokerface

Ni glömmer väl inte Sveriges värsta bilförare ikväll? Veckans höjdpunkt!
Out.

Kommentarer
Postat av: Lollo

sjukt bra program ja :> Men nästa vecka verkar det som det blir ännu bättre, haha! :) Tack!

2009-02-05 @ 21:16:33
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad kul att du får komma på intervju ! =) Vilket av jobben är du kallad för? Jag fick precis reda på att jag kommer få jobba i hemtjänsten i sommar, känns jätteskönt =) Vet inte alls vad jag skulle ha sökt annars! Men nu är det fixat =)

2009-02-06 @ 10:43:15
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0