Det börjar lossna!

Jag pluggade lite matte i morse när Tom drog till fjället och åkte skidor. Och äntligen börjar saker och ting lossna, jag kan lösa uppgifter utan att behöva bli nollstäld och undra hur fan det ska gå att lösa skiten och med vad. Hjärnan hittar lösningar och idag gick första delen av hemuppgifter 3 (svåraste kapitlet enligt mig) ruskigt bra. Hoppas bara det håller i sig. Så nu känns inte allt lika hopplöst igen, öva, öva och öva.

Så nu ska jag köra hårt av den tiden som är kvar.
Ikväll drar vi oss nedöver, ska bli skönt. Ser det okända nu och det är en familj som känner sig iaktagna från ett hörn i sitt rum, barnet vill inte vara i sitt rum och det har hört någon gå på övervåningen när alla varit nere. Så just nu vill jag inte vara hemma. Någon hade hängt sig i rummet för den där familjen som kände sig iaktagna från ett hörn. Och ni vet väl mitt problem? Just det, hörnet vid graderoben.


Trevlig Lördag alla. =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det börjar att lossa för mig med! =) Det känns väldigt skönt! Jag tror det kommer att gå jättebra för oss allihopa.



Jag tycker inte du ska se på den okända ;p Man blir ju bara mer rädd av sådana program ju :p

2009-02-07 @ 18:19:07
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0