Dåligt samvete

Nu är klockan sådär mycket, alldeles för mycket för total utpumpade, stressade jag. Så nu hänger ögonlocken på halva ögat och jag vet att det blir samma visa som alltid. Jag ska sova i mitt rum i natt eftersom pappa kommer hem, så runt tre tiden kommer jag att somna av utmattning... En natt ensam, det orkar jag, även om det tar på krafterna.

Mitt dåliga samvete spökar för att jag inte pluggade nästan någon matte idag. FAN FÖR MIG. Jag får ta igen det i morgon, som i helvetet också. Kl.9.30 ringer klockan, typ. Jag ska klara det.


Jag längtar tills nästa helg, Norka rallyt och jag ska vara chaufför åt världens härligaste gäng killar. =)
Och då är matteprovet över. Fy fan vilken underbar tid.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0