Då är det avslutat

Det har hänt rätt mycket idag och klockan är bara tre. Vi tog en fika med tvillingarna idag, efter gick vi i affärer och då träffade jag Emma. Något riktigt pinsamt hände. Hon provade super snygga klackskor som passade jätte bra till hennes kläder hon hade på sig, sen kom hon med ett par andra som inte passade lika snyggt med kläderna så snabbtänkt som jag var kläckte jag ur mig:

- De andra var mycket snyggare.
-Jaha, det här är mina egna.


Sen följde det en rad med förklaringar från min sida vad jag egentligen menade. Att de andra passade bättre till kläderna men de hon hade var också snygga men passade inte riktigt lika bra som de andra o bla,bla bla... PINSAMT.

Jag har även hunnit med sjukhusbesöket och vi har utrett vad som faktiskt har hänt de här nästan två åren. 40% invalid i foten och massa annat skit och jag kommer nog få leva med det trodde han.  Jag bryr mig inte riktigt längre, det kan ju knappast bli värre?

Ikväll blir det mormor och morfar besök och sedan nått bra på tv i kväll.
Btw, Toms bil har lagt av på heltid nu. Igår när vi skulle handla, hämte min mobil och sedan tillbaka till stan så gav den upp, vi krasch landade i en snödriva på parkeringen,  snett över handikapparkeringen och snälla Jonas fick köra mig till tåget. BAJS BIL. Så det blir Polo till Norge i helgen i guess.

Ingen som är sugen på en Toyota Corolla -91? Småsaker som ska bytas bara... Inga märken efter kraschlandning i snödriva!


Kommentarer
Postat av: Sandraaaa!

Vilken pangdag x)

Men 40% invalid i foten, det är ju skitmycket :o Men det känns väl bra att allt är klart nu va?



Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag läste om Toyotan, men jag måste ju säga att det låter lite motsägelsefult när du säger att det bara är "några småsaker som ska bytas" Hehe :P

Men hur blir det när vi ska till fjällen då? Tar ni Polon dit med eller? :P

2009-02-25 @ 10:30:21
URL: http://korni.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det som har gått sönder på Toyotan?



säg inget till Sandra men jag är interiserad av Bilen ;)

2009-02-26 @ 18:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0