Bad update

Nu har jag kommit hem från mitt tre och en halv timma matteprov. Hur det gick kan jag inte säga, men jag hoppas att det gick bra. Det är det värsta, att behöva vänta på resukltatet och jag är inte där på fredag så får ta det på måndag istället...
Men nu har jag iaf ett liv, ikväll ska jag se på film med mina käraste och imorgon ska vi mölja i pulkabacken!

Studentmössan kom igår också, man blev peppad att kämpa på nu i det sista, men sen blev jag samtidigt deprimerad över att veta att det är typ tre månader kvar innan jag får ta på den på riktigt... >.<

Nu skiner solen och jag ska ta en härlig promenad. Sen ska jag hämta twinsen på fritids.

Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0