Trött med blåmärken och svullen fot

Jag är helt dyngslut! Har varit två dagar av riktigt långa pass på jobbet och min förkylning har inte blivit bättre så det går lite tungt. Dessutom har jag skit ont i benet efter att jag trillade pladask på parkeringen igår för att jag ville spara 30 meters gångväg vilket har resulterat i ett rejält blåmärke på höger ben. Min fot är skit svullen efter två dagar med oerhört många timmar på jobbet. Så jag funderar starkt på att börja använda mina stödstrumpor igen.

Egentligen borde jag skriva om hur detta året var, men det får komma i efterhand. Hinner inte och orkar inte nu....

För nu ska jag krypa ner i sängen med lantchips och Twilight på tv rutan. :)

NIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0