Toppenhelg.com

Jag har haft en helt underbar helg hemma hos Sandra och Robert! Jag åkte bil dit och är faktiskt riktigt stolt över mig själv att jag faktiskt hittade plus att jag gjorde lite stopp efter vägen bla. i Vingåker och i Örebro. Tummen upp för mig! (Y)

Tänkte berätta lite om min helg. :)

Fredag: Åkte iväg rätt tidigt och anlände till Nyköping 14.30, exakt på minuten då Sandra kom med bussen in till stan. Vi gick i affärer och pratade om allt som man missar när man inte ses så ofta. Därefter åt vi middag på en grekisk restaurang inne i stan, jätte gott! Därefter åkte vi till Nävekvarn och myste och såg på Idol. Efter det satt jag och Sandra ensamma i någon timme och bara pratade, jag gillar verkligen det och jag önskar bara att det kunde ske oftare... Men jag tar verkligen vara på alla gånger vi ses. :-)

Lördag: BodaBorg dag! Sandra, jag, Robert, Marika, Fredde och Mattias drog iväg till Oxelösund för att ha en utmanardag mellan killar och tjejer! Det var jätte kul, dock saknade jag Elin... Men hur som helst så slutade det oavgjort tycker jag. Killarna tog 5 och vi tjejer 5, dock hade killarna bara satsat på de fysiska banorna och vi tjejer hade givetvis satsat på de logiskttänkande banorna. Efter 5 timmar åkte vi hem och laddade för en hemmafest med spel och underbart sällskap! Yes, dragen blev man. Jag hade det alla tiders!

Söndag: Vaknade, åt frukost med Sandras hembakade bröd! Därefter packade vi ihop och åkte in till Nyköping och kollade på Korpenlaget i Nävekvarn "Sabels slavar" som vann sin match! Sen drog jag hemmåt men stannade till i Vingåker på factory Outlet och även i Örebro på det otroligt fina köpcentrat. Det är ju inte allt för långt så ska försöka komma iväg dit lite oftare!


Dessutom hoppas jag på att Nävekvarn gänget kommer hit på Nyår och börjar det nya året tillsammans med oss. (Elin du är OFC inkluderad!!!) Så sammanfattningsvis, TACK alla som medverkade i denna underbara helg och givetvis tack Sandra och Robert.

Ich mag dich Sandra!

Kommentarer
Postat av: Sandra & Robert

Åh, vad glad jag blev när jag läste =) Jag instämmer på allt! Det har varit världens bästa helg! =)



Nu sitter jag och Robert framför tv:n och äter saffransskorpor och tittar på "Hem till Midgård!" Wish you were here :*



Puss på dig!

2009-12-06 @ 21:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0