Tobbe dagen

Idag är det två månader sen Tobbe dog och det är helt otroligt hur fort tiden går. Jag vet att julen inte blir det samma i det aprikosfärgade huset och att det kommer bli en saknad så stor så att hjärtat på var och en kommer värka sönder. Jag ska ta med brorsan till Tobbe någon dag framöver de dagar jag är hemma, tända ett ljus.

I går på jobbet hade vi mycket folk. Eller vi laddar för julveckan med mycket personal och högt tempo! Under dagen hade vi små tävlingar, bland annat "Dagens medarbetare" som innebar att den som peppade de andra, hade bra tempo och var glad, skulle få ett pris och bli korad. Och gissa vad? JAG BLEV KORAD SOM DAGENS MEDARBETARE!! Fick ett jätte fint pris från Kardemumma med smaksatt fin choklad, smaksatt kaffe och fina klubbor av något slag. :) Det var riktigt roligt och ärofyllt för mig som inte jobbat där så länge.

Nu ska jag äta frukost och bege mig till ett rätt kaotiskt Bergvik och inhandla de sista klapparna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0