Sorry is not enough

Blev en kortisdag på jobbet och ni kan ju tro att jag vill förbanna kylan ordentligt! Min lilla pärla har förvandlats till en iglo och vägrar öppna sig. >.< Efter lite varmvatten så kunde jag rusa till jobbet och på rasten köpte jag låsspray, VÄRDELÖST! Den fettade bara ner precis allting och klarade inte av sin enda uppgift, att smörja nyckelhålet så det tinades upp.

Övrigt idag så har jag tvättat, handlat och fått ett samtal från huvudkontoret för CCA. Jag tror verkligen min ansökan blev bra eftersom de alltid börjar med att säga: "Hejsan! Jag har precis fått in din otroligt fina och välgjorda ansökan..." Så det känns bra, äntligen på väg någonstans. :-) Har precis skickat iväg ett mail angående min fot och medecineringen jag hade under den perioden men sen så är det fritt fram.

Borde egentligen sluta sitta vid datorn och tv:n och börja tona mitt hår, packa väskan till Sandra och SEN kan jag ta en härlig smothie med björnbär och jordgubbar. :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0