P-biljett

Idag mår jag mycket bättre och ska snart skicka iväg ett sms till min chef om att jag nog kan jobba i morgon, om jag inte skulle bli sämre över natte vill säga. Bea kom hit i morse på fika vilket jag tyckte var jätte kul, har inte sett henne på jätte lääääänge! Tack för besöket. <3

Efter att hon gått till KAU så bokade jag en tvättid och skrev upp det och insåg till min förfäran att jag missat att min P-biljett gick ut igår. Jag rusade ner till bilen och mycket riktigt, två jävla gula lappar satt fastkletade på rutan med en summa bestående av 200:- på VARJE lapp. >.< anledningen till att jag missade det var för att jag skulle ha köpt ny biljett igår efter jobbet, men jag låg ju utslagen på soffan hela dagen och kvällen så jag hade inte en tanke på det. Så nu sitter jag här 400:- fattigare. BALLE.

Nu funderar jag på att göra mig lite mexicana soppa till lunch för magen kurrar och vill ha lite o äta, OM det inte är illamående pågång igen då. Nej, men NU ska jag bli friiiiisk, eller jag är ju det. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0