Ontifoten.nu

Jag har jätte ont i foten idag. Har varit en tur på stan efter banken med min farmor idag, fick med mig ett par jeans leggings (äntligen!) dock är de liiiiiite korta i benen, men det får vara så. Köpte mig nya stövlar med högt skaft, inte de jag menade dock, ett lipgloss och så fick jag armband. Köpte även lite småting till Sandra eftersom jag ska dit till helgen. :-)

Pratade nyss med Sandra och jag saknar henne MEGA mycket! Dessutom är helgen rätt planerad med roliga sociala aktiviteter såsom BodaBorg och utgång. Som jag sa till henne så har jag haft typ jobb varje helg så det har liksom blivit slappisdagar under helgerna de timmar jag är ledig så det ska bli kul o träffa lite folk och umgås!

Chefen hade ringt idag när jag var och handlade och glömde mobilen hemma. NOT nice, hade inte skadat att få in några extra timmar men så är det. Dessutom var jag tvungen till banken och lösa in min check samt diskutera hurvida jag ska göra med min summa på sparkontot, fick lite tips som jag ska diskutera med pappsen om. I morgon jobbar jag 11.30-16 på torsdag blir det dessto mer 12-21!

Vad tycker ni om lugg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0