Mitt i det seriösa blir det skratt

Jag ser på Svenska Hjältar nu och gråter lite då och då för att världen är så jävla grym. Samtidigt så finns det människor där ute som gör allting som står i deras makt för att göra något för någon annan, eller så tänker de inte utan bara gör, gör något för någon annan. Helt otroligt, fler hjältar av folket!

Jag är rätt sliten, har jobbat stängning och heldag i några dagar så det känns i kropp och knopp!
Jag har tjatat på Tom att vi ska ta en bild tillsammans som vi kan sätta upp i lägenheten och som vanligt. Tom är helt värdelös på att se normal ut på kort. Här får ni några smakprov. :P

 

 

  Min favorit!


Ni kan ju bortse från mina nördiga smile, men visst är det några godingar att sätta på väggen? :P
Vad säger du Tone? Ska jag byta ut det i skåpet mot den sista? ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Ni kan ju byta ut det där i skåpet mot det som ni tog på balen, som du har på facebook. Det är ju jättefint :) Puss och kram Elin

2009-12-14 @ 23:27:35
Postat av: Anonym

Haha, snygga kort!! Och roliga!! :O)

2009-12-15 @ 13:18:59
Postat av: Tone

Morsomme bilder;-) Det siste kunne godt ha stått i ramma i skapet, ja. Ellers så må jeg jo si jeg er HELT enig med Elin ang det bildet fra ballet, det er jo bare SÅÅÅÅÅÅ nydelig:-)))) Tror det kunne ha passa perfekt som erstatning for det som står i skapet nå;-)

2009-12-20 @ 23:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0