I'm driving in my car

Tom har glömt sin minibank dosa och måste ha den under sin vistelse i Norge, så därför tänker jag vara en snäll flickvän och möta upp honom på halva vägen för att se honom dosan. Så de kommande två timmarna kommer jag spendera i mitt lilla blåbär och lyssna på bra musik! Tänkte plocka med mig lite skivor såsom Muse och Kent.

Var ute på Bergvik förut, packat med folk. Pappa ringde nyss och frågade om jag kunde åka dit sen o köpa något till mamma. Hennes mobil som hon ska få kommer inte förrän efter jul så han ville ha något att ge på julafton. Så tänkte stanna till där efter bilturen. Köpte även lite klappar till Seja, blev hennes favorit godis i form av nyttiga tandborstar och nån exklusiv liten rätt med smak av Oxkött och kyckling. Pappa är mycket noga med att hon äter kyckling, eftersom det är en fågelhund.

Är trött på mitt hår också, skulle vilja göra något radikalt. Bläää... Ska tona det ikväll och göra det lite mörkare.

Nu ska jag snart åka, bäst och leta upp den lilla dosan.


Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0