God Jul

Precis kommit hem från mormor och morfar och en lätt kaotisk omgivning. Fyra barn i modell mindre och fyra i modell större plus alla föräldrar, så vi blir faktiskt rätt många under julen. Det var otroligt mysigt och jag fick många fina klappar, jag har varit snäll i år. ;)  Det bästa var lätt gitarren! Men allting annat var också givetvis otroligt fint!

Nu ska jag strax åka in till centrum och gå på midnattsmässan i kyrkan. Har inte varit där sen jag bar korset under min konfirmationstid så idag ska jag och Michaela dit. Det är ju otroligt mysigt och massor med folk så varför inte fördriva tiden med massa människor och mängder av levande ljus?

Saknar dock min älskling, men vetskapen om att vi ses om typ tre dagar gör mig ändå varm inombords. Jag älskar dig <3

Ha en fortsatt trevlig JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0