Det var så roligt jag måste skratta

Jag köpte telefonen igår, den beräknas finnas på lager 21 december så det är väl ett under om den skulle komma hit innan jul. Känns jävligt skönt o slippa vända på varenda krona för att få det att gå ihop. Jag har jobb, jag kan betala min hyra och köpa mig det jag vill. De bästa just nu är att jag slipper oroa mig för studielån de första åren samt USA resan, tänk vilken trygghet pengar kan göra. 

Idag är jag ovetande om vi har öppet, om de har lyckats byta det som var trasigt så jag vet helt enkelt inte om jag ska befinna mig på jobbet 17 och gå hem i natt någon gång. Nejdå, så illa är det inte. Jag börjar om fem timmar så jag ska ringa sen och kolla läget. 

Nej, nu ska jag göra mig i ordning och äta lite frukost. Sen bär det av till stan för att pricka av lite på julklappslistan. Känner mig liiiiite lagomt stressad över att vi inte ha köpt något till våra föräldrar, mor och far föräldrar, mostrar och så har jag fortfarande inte köpt något till Bea och Michaela. Så det känns som ett utmärkt sätt att spendera timmarna innan jobbet på, julklappshandla. Bara att ge sig ut i hysterin. 


Nej, ha det.  

Kommentarer
Postat av: Frida

Ronja! Jag måste vara helt ärlig att jag kände först inte igen dig igår i Karlstad, Haha tror jag blivit vimsig.

2009-12-11 @ 21:55:46
URL: http://aoppaopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0