Barndomsminnen

Jag skänker en stor guldstjärna till den/dem som kom på facebook, så briljant och smart. Jag har hittat två av mina barndomsvänner där och det är så otroligt roligt att få veta vad som hänt dem de senaste 15 åren. Den ena bor i Tyskland och den andra i Uppsala, en av dem träffade jag i somras och det är otroligt hur mycket man hinner förändras. Haha, rätt logiskt och normalt att man förändras men det blev samtidigt så konstigt eftersom den där personen som man lekte med på somrarna och som man visste så otroligt mycket om, helt plötsligt fanns där framför en och var stor, musklig och vuxen helt enkelt...

Det känns så konstigt, men samtidigt så spännande att få höra hur livet fortsatte. Och nu har jag hittat den andre killen och det är helt otroligt hur mycket han ha förändrat sig!! Jag blir bara så glad, för de där två killarna var ju faktiskt en del av våra somrar när vi var små. :P


Nej, nu ska jag duscha och diska. Sen drar jag till Bergvik och köper en Subway baguett för vi har ingen god mat i frysen bara pyttipanna och korv som Tom har köpt, mat som jag inte äter. Men det gör inte mig något, en rostbiffbaguett med asiago caesar dressing blir SUPER NIIIICE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0