Balders balle

Nu är man tillbaka till betongklumpen aka. ISKLUMPEN. Det är kallt och jag har åkt på förkylning, tror min och Elins snövandring i 50 cm snö gjorde susen för det. Har slutligen haft en jätte mysig jul och som jag nämnt tidigare så hade jag varit snäll för jag fick fina paket! Juldagen med mina prinsessor var nog det bästa, mycket prat och fniss och roligheter och givetvis paketbyte, jag fick jätte fina saker, personliga och fina. :)

Som Sandra sa "Det spelar ingen roll om vi inte setts eller hörts på två månader, för jag vet ändå att ni finns där".
Ich mag <3


Igår stängde jag restaurangen och skulle ha begett mig in till city, men det var så lite folk ute så vi behövde inte åka in. Städningen tog också lite tid och kanske var det min nördighet som slukade tiden eller mitt och Linus's krig. Kom ändå inte i säng förrän halv fyra och idag stänger jag igen. Tänkte åka in till stan o bränna lite pengar, bla. på Body shop där jag fick presentkort. Så kanske borde klä på mig och packa upp resväskan och alla klappar.


Låter som en bra idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0