Bacill?

Jag var tvungen att ringa till jobbet idag och säga att jag inte kunde jobba eftersom jag är sjuk, eller ja, illamående och spybenägen all the time. Jag jobbade stängning i går med Mackan och Sofia, vilket var jätte kul dock blev det rätt sent och jag somnade inte förrän halv fyra. Men hela natten har jag mått jätte illa och bara velat spy, vilket jag senare gjorde och i morse fick jag ta mitt förnuft till fånga och ringa till jobbet och tala om hur läget var. Jag fullkomligt hatar att ringa återbud, speciellt när jag fick extra timmar på mitt pass idag, men det finns liksom inte så mkt annat att göra.

Jag vet inte om jag blivit sjuk på riktigt eller om det var den där burgaren jag tvingades äta igår, en pepper burgare. Eller jag blev inte tvingad, jag tog den så vi slapp slänga den. Den var stark så jag vet inte om den slagit ut hela mitt system eller om det bara blivit för mkt för mig på senaste tiden så att kroppen försöker tala om för mig att jag får lugna ner mig om det ska bli bra i fortsättningen. Har ju varit en hel helg med härliga aktiviteter och rätt mkt bilåkande plus att jag igår hade en heldag på stan med mamma och mormor och därefter stängningspass.

Jag hoppas att jag återhämtar mig under natten så att jag kan återgå till jobbet på torsdag och ladda för en intensiv helg med massa jobb.

Just nu känner jag mig antingen illamående eller hungrig, svårt att bestämma känslan. Drygt om det är illamående och så har man liksom gjort nudlar i onödan och slösat 2.50:- på det! (SKÄMT!!)
Nu tänkte jag krypa ner under täcket och se på min favoritfilm, Twilight och hoppas jag bli bättre sen!


So LONG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0