Avresa

Jobbet idag gick rätt segt till en början, men kvällen har varit riktigt nice. :) Skrattade riktigt mycket. xD
I övrigt så ska jag packa resväskan nu och sedan göra mig i ordning för natten för i morgon ska jag åka bil till Nyköping och äntlige få träffa världens bästa Sandra!! Är inte ett dugg orolig inför bilresan, ännu, för det är långt och jag ska åka helt själv, men faktum är att jag faktiskt ärvt mitt goda lokalsinne efter min far som kan bila genom hela europa efter att bara ha kollat på kartan en gång. Tur att det finns lite positivt med att ärva saker efter föräldrarna och inte bara oropotioneliga armar och ben. 

Tror det kommer bli en toppen helg med mkt sociala aktiviteter och BODABORG ska bli super niiiiiiice. Synd att inte Elin kunde följa med och förgylla vår vistelse men stackaren ligger hemma med svullen mun efter att visdomständerna opererats bort UTAN bedövning. Tänker på dig <3

Och Bea, jag saknar dig MEGAMASSAMYCKET! Kom hem och gör mig sällskap om dagarna då jag inte jobbar.

Ja, där avslutar jag dagens inlägg och ni får väl en update efter helgen skulle jag tro. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0