Are you lonely tonight?

Yes I am. Min älskling sitter 20 mil väster ut och umgås med sin familj. Jag däremot ska jobba i morgon och kan inte bege mig hem förrän vid 20 snåret på kvällen. Hoppas verkligen på bra väglager och att mina vindrute viskare inte sviker mig för de två timmarna jag tillbringade med att åka fram och tillbaka för att möta Tom var ett rent helvete. Speciellt eftersom spolarvätska grejerna frysit och lastbilarna skvätte blask blandat med salt på rutan så jag såg inte ett smack vid möte. Men, jag ska fixa det. :P


I morgon ska jag få komma hem till traditioner såsom bingolotto med hela familjen, lägga paket under granen och det ska bli otroligt intressant att se hur hon reagerar. Jag längtar faktiskt hem och så längtar jag efter Tom, massor. Ska inte alls bli nice o lägga sig i sängen helt själv sen. ;-(


Nej, GOD JUL. Hoppas ni varit snälla o får det ni önskar er, för det har jag! :D


You are a looooooser. Vad skulle du annars vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0