What a night!

Herre gud vilken kväll! Søskenbarnsfesten blev inställd så vi hade ett hemma party här hemma hos svigemor. Onkel Svein med broder HansMartin och tante Tone gjorde oss sällskap till en början, sen damp det in lite annat folk som jag inte har någon peiling på vem de var. Hur som helst så hade Tom och jag knappt ätit något så mitt sunda förnuft försvan och jag blev lite yr i bolle innan pizzan anlände.

Kvällen slutade som den gjort alldeles för många gånger de senaste utgångarna. Jag total somnade vid två i soffan, sen bäddade Tom åt oss och där låg jag medans det övriga folket röjde på till tusen! Jag försökte gå upp igen men jag orkade inte. I alla fall så var det en toppen kväll med spel, skratt, musik och dans!

TACK FÖR EN TOPPEN KvÄLL!

(och nej, jag ska inte bli sportkomentator. Jag ska fortfarande forska! ;D )


Gløm inte att det som verkligen betyder något ær mænniskorna runt omkring oss, førsvinner de så kanske de aldrig mer kommer igen. Ta vara på alla de som førgyller ditt liv och gør det vært att leva, det ær det enda som betyder något . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0