Panik med stort P

Lägenheten börjar äntligen att se ordentlig ut nu. För mig som inte går i skolan eller jobbar så har jag liksom inte så mkt annat än att sitta på nätet och kolla jobb och städa i ordning här och tvätta kläder. I går pratade jag med Elin, hon är äntligen halvt karlstadbo (har ej fått lägenheten än) men ialla fall så tröstade hon mig med att det inte var länge sen jag slutade jobba så jag kan säga att jag har semester. Så med den inställningen får jag väl gå på, fast en aktiv jobbsökande semester. ^^

Dock är jag lite desperat eftersom jag har boende, internet och mat att lägga pengar på. När jag blir student ska jag aldrig klaga på att jag får lite pengar, det är i alla falle n trygghet att få in pengar så att man klarar sig och dessutom så vet man att pengarna kommer varje månad. Inte vill jag knycka från mitt/mina sparkonton heller.

Usch. Nu ska jag kolla vidare efter jobb.
Ha hänsyn över att det här nu kommer att bli en KLAGOMUR tills jag har ett jobb. Hoppas för min och för eran skull att det inte blir långvarigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0