Överaskande nog så regnar det

Helt hysteriskt roligt så regnar det idag. Måste ju medge att jag inte direkt hade räknat med det då solen sken från en klarblå himmel när jag reste hemifrån. Lustigt nog så blåste det när jag körde mot Torsby idag, jag var tvungen att stanna lillpolon på första rastplats för jag var säker på att den punktering var nära.
  Bilen gungade och drog liksom åt ett håll och jag tyckte att bilen bakom plötsligt ökade avståndet för risken att få ett hjul i fronten. Lättnadens suck när jag stannade och såg att hjulen satt som de skulle och även innehöll luft.

Man blir så lätt nervös nu för tiden när man liksom har så mycket att tänka på. ^^
För övrigt idag så kan jag bara konstatera att jag suttit hos tandläkaren en halv timme och sedan fått beskedet att besöket var i morgon. >.< Så är det, när posten kommer hem, mamma tittar, skriver ner och slänger. Det hon skrivit blev inte korrekt vidaresänt till mig, så nu får jag inte komma dit förrän om två veckor cirka. Men, men, inte går det någon nöd på mig inte.

Nu tänkte jag ändå försöka sova lite. Härligt att sova i MIN säng igen. :) Den är så otroligt härlig, och äntligen får jag vila huvudet på min tempurkudde. Den behövs nu när nacken skriker som F.

Natti :* '


Btw, det blir nog en smart. Er sista chans att påverka mitt val nu!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får komma hit istället! Jag sitter på balkongen och det är PÖTTHETT :P

2009-09-01 @ 12:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0