MINUS poäng

Jag är nu införstådd med poängen och härligheten av att flytta hemifrån. Just nu fick jag en utskällning för att jag låtit lampan på hallen vara tänd och samtidigt låta fönstret vara öppet. Jag försökte kontra med att det inte var jag som bestämde fönsterstorleken och att jag gärna inte vill trilla ner i trappen pga mörker om jag nu skulle få för mig att gå ut ur mitt rum. En fnysning fick jag till svar.

Gud vad underbart att åka hem på söndag, även om man inte ska klaga på att här hemma (också hemma) så behöver inte du själv stå för att kylskåpet ska vara fullt eller att det ska finnas mat i skafferiet eller boxen. Vid närmare eftertanke så är jag övertygad att jag under det här året knappast kommer lyckas ha kylskåpet välfyllt en enda gång.
Undrar just om man måste dra av ett vuxenpoäng för det? Hmm...

Nu efter två timmars nyfiket surfande så kanske jag ska vara lite social med mina föräldrar. Jag har trottsallt fyllt skvallerkvoten för dagen, samt hunnit lyssna ihjäl mig på "Knock you down" låten. Lovely!

Men som sagt var, jävligt deppigt att jag glömde både USB, mobil- och iPODsladd hemma i lägenheten. Där gör de verkligen ingen nytta i alla fall.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0