Knock you down

Jag börjar undra om mitt liv kan bli tråkigare än såhär? Jag sitter här hemma och är patetiskt uttråkad. Mitt USB glömde jag såklart hemma i lghten och där finns Twilight, hade verkligen varit en perfekt kväll att se den idag. Men ICKE. Roa dig bäst du vill Ronja.

Jag är festsugen, funderar på om det är nått röj på stan i morrn? Kanske kan ta en tur förbi faktoriet eller vart hellst det krävs för att få lite livat umgänge. Jag får helt enkelt tvinga nån att följa med mig! :-) Tänk så det blir ibland va..
Men festen i Vallåkra tar nog ett stort pris på min intelligens alltså. Att späda ut vodka med pepino var knappast det smartaste jag gjort. Speciellt inte med fördelningen 90% vodka och 10% pepino. Som sagt, det är lätt att vara efterklok även om jag tog ett bad i havet och klappade tre igelkottar. Wow.

Nu ska jag väl försöka att inte deppa ihop här helt totalt i min ensamhet.
RYCK UPP DIG FÖR FAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0