Jävla allting

När jag vaknade i morse så var min kind klassblöt och mitt hjärta gjorde ont och jag ville bara dö. Anledningen? En jävla påminnelse dröm om hur ont det gör. Jag har fortfarande inte lugnat ner mig, känslan stannar ett tag finns liksom inte så mycket att göra åt. Att jag inte fick ett "god natt" sms spädde väl på känslan ännu mer antar jag.

Allting hemskt pga för mycket alkohol. Jag hoppas att jag aldrig kommer till den punkt att jag inte kan stoppa det jag gör. Jag skulle aldrig vilja såra en annan människa så djupt, för det framkallar verkligen sår som tar evigheter att läka. Mitt ärr öppnas då och då och den smärtan är obeskrivlig och det är över 2 år sen.


Nu ska jag ut och tänka på annat...

Kommentarer
Postat av: Sandra

<3

2009-08-22 @ 13:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0